Kinghelm ingresó al sistema de cadena de suministro del grupo nacional de camiones pesados ​​de China y cooperó profundamente con el centro comercial Lichuang

Fecha de lanzamiento: 2021-12-28Fuente del autor: KinghelmVistas: 886

Shenzhen Yelmo real Electronics Co., Ltd. is a competitive enterprise in Beidou industry, a national high-tech and dual software certification enterprise , and has obtained the ISO9000 quality management certification (No.:04617Q13625ROS) and the qualification of Shenzhen military enterprise for record.  With the researching and developing of "Yelmo real" series Beidou satellite positioning and navigation hardware products and intelligent Internet of Things platform (www.bds666.com), Yelmo real becomes a leading enterprise in the development of hardware and software in Beidou industry.

There is good news recently. Shenzhen Yelmo real Electronics Co., Ltd. has become a qualified secondary supplier of China National Heavy Duty Truck Group, and has entered the supply chain system of China National Heavy Duty Truck Group with extremely high threshold after several years' efforts.  "Yelmo real" brand Beidou /GPS module, Beidou /GPS antenna, connecting/patch cord, board end, etc. have been applied to the products of heavy duty truck in large quantities. This heavy-duty vehicle runs around the world under the navigation of Beidou products, and the Yelmo real has contributed to China's Beidou products going out of China to serve the world!

图片 1.png

2.png

Yelmo real Beidou /GPS dual-mode module KH - 1612 - UB8X:

Función: localizar y recibir señales de satélite y luego convertirlas en información de posición que pueda ser reconocida por su equipo terminal.

Características: Tamaño pequeño, alta precisión, soporte simultáneo para bd2 b1 y gps l1, 32 canales duales paralelos; Salida de datos estándar nmea0183 con una frecuencia de actualización de datos de 1 hz.

Ámbito de aplicación: Ampliamente utilizado en envíos, tráfico por carretera, monitoreo de vehículos, navegación de vehículos, seguimiento de objetos y dispositivos portátiles y otros campos.

3.png

Diagrama de pines del módulo Beidou/GPS KH-1612-UB8X

Yelmo real Beidou /GPS antenna KHA-208

Función: La antena receptora se utiliza para recibir y reenviar señales de navegación, convertir señales de navegación inalámbrica en señales eléctricas y transmitirlas al equipo terminal.

Características: Es conveniente y pequeño, fácil de transportar, y la parte inferior de la antena está unida con un disco magnético o cinta adhesiva 3M, que es de tamaño pequeño, liviano, fácil de instalar, económico y práctico. El centro de fase de alta estabilidad proporciona una instalación y colocación flexible de la antena.

Ámbito de aplicación: todo tipo de navegación, posicionamiento y medición de velocidad.

4.png

5.png

El número de dibujo del automóvil pesado: WG9918788074/1, número de identificación de la etiqueta: 37.1.00042)

Yelmo real RF connector KH-B80

Energía: transmisión de señales de radiofrecuencia (RF), proporcionando protección de blindaje y evitando interferencias electromagnéticas.

Características: Puede transmitir una amplia banda de frecuencia, tiene alta defensa contra interferencias externas, pequeño efecto de antena, pequeña pérdida de radiación, estructura simple, instalación conveniente, economía y practicidad.

Ámbito de aplicación: vehículo de seguridad de comunicaciones.

6.png

La "Yelmo real" brand modular antenna products of Yelmo real Company also include: G-mouse Internet of Things integrated module, ceramic antenna, glue stick antenna, shark fin antenna (4-in-1), etc., are widely used in security monitoring, "Two-passenger  vehicles and one  kind of vehicle for transporting dangerous products ”(refer to chartered vehicles engaged in tourism, three types of buses on the working line, and road-specific vehicles for transporting dangerous chemicals, fireworks and explosives for civil use.) vehicles and operating platforms, car networking T-BOX,OBD and other products. Combined with www.bds666.com Smart Platform, brindan a los clientes servicios eficientes y bien pensados.

77.png

After the launch of "Yelmo real" series Beidou modular antenna products of Shenzhen Yelmo real Electronics Co., Ltd. in Lichuang Mall, the customer response is quite good, and the sales are moving steadily. In Shenzhen Lichuang Mall (www.szlcsc.com), it can be said that Yelmo real can communicate face-to-face with millions of registered engineers, and provide fast and direct services through Lichuang platform. Song Shiqiang, General Manager of Yelmo real, said that Lichuang is a very good platform and channel for our factory to promote new brands and new products. From the perspective of R&D purchasing engineers, you can learn new information from Lichuang Mall, see new products and learn new knowledge, and can also buy all the required goods in one stop. It can basically be delivered within 4 hours in one day, and the experience effect is pretty good. This is the value created by Lichuang Mall for peers, and it is also the reason for its rapid development in the past two years!

8.png

Mr. Song Shiqiang, General Manager of Shenzhen Yelmo real Electronics Co., Ltd., and Ms. Zhang Ying, Deputy General Manager of Lichuang Mall

I hope that the cooperation between Yelmo real and Lichuang Mall (www.szlcsc.com) will be deeper and deeper, and the development will be better and better!